Friday, November 19, 2010

pada beberapa bulan yang lepas..

ade seorang makhluk normal tbe2 sms no maxis aku..sblm tu miskol aku n tanye aku sape..what the frog?call org tbe2 tnye aku sape..then die sms cam ni..

Makhluk: sape ni?

aku: hah?

makhluk: awak ni sape?

aku: power rangers..

makhluk: power rangers ni name sape?

aku: awak ni sape tbe2 tnye org ni sape.dah la x bg salam..

makhluk: assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh..

aku:wsalam..

makhluk: cepatla..awak name sape?

aku: power rangers pink..hehe

makhluk: cepat la cakap name btol awak

aku: saye xnak gtau name kat strangers..awk sape?

makhluk: nama saya fakhrul..

aku:sori saye tak pnah knal org name fakhrul..harap maklum..

makhluk: ye ke? bleh kte berkenalan?

aku: sori saya tak suke bkenalan..sila jgn bekenalan dengan saya..harap maklum..

makhluk: knape?

then aku x balas..

then makhluk sms lagi..

makhluk: awak ni mira ke?

then aku ltak nphone atas katil..malas dah nk layan..saye nak memohon maaf kat fakhrul..saye mmg gini..dan saye bkn mira yang awk cari..harap maklum..hehe

1 comment:

cik @!en said...

wah.. ada orang nk ngorat ke?? hehe

tp.. ak syak.. mesti bdk2 sek.. hehe..