Thursday, October 14, 2010

cerita di sebalik sebuah gitar


aduss..sakit tol jari..
amek kau..nak sangat mende alah ni..
tapi xpe..ku gagahkan juga jari jemari ku ini..hahahaha..

da lame aku mengidam gitar ni sebenarnya..
cuma ade mende lain yang lebih penting.. this is not my priority..
until one day..tgk orang main and aku terfikir..
kalo ak jadi cikgu nanti, kalo pandai men instrumen..that will be an advantage for me
ye la tu..hihi

aku pon garu2 kepala mane nak cari dwet nak bli gitar ni..
then aku decide nak wat business print kat kolej aku..ngeh3
tp letih tahap gaban dowh..malam3 tak tidor..
duk tggu adek2 junior nak datang print kat aku..
tme kaseh kat dorg sbb memberi sumber kewangan kat aku..selain mengacau aku tidor..haha
xpe la dik..sbb korang..dapat gak akak sebijik gitar nih..bleh gak menyakitkan jari jemariku yang lembut ini..hehe

yang paling hebat..aku telah bjaye menyiapkan ASSignment aku awal2..takot2 wat business ni mganggu mase aku..mg btol pon..malam2 lgsg xde can nak menaip..sbb ade org datang bilik aku..hehe..dan bertambah dwet aku..hihi
berkorban la sket kan?

dan..
aku sangat bangge bli gitar nih tanpa menggunakan dwet allowance aku..cewah..
bmakna la aku bjage malam n pulun siapkan ASSignment awal2..

just now..i learned Only Exception by Paramore..but still hampeh..because i bought this guitar on  last Saturday.xkan tbe2 pandai kowt?hahahah..

aku mengaku aku xde bakat langsung dalam muzik..tp ak still nak blaja..bolleh kan??kan??kan??

2 comments:

Farhana Sukre said...

cayalah..mainkan satu lagu untuk aku nanti..ngeh2

achik_aina89 said...

aku tak pandai lagi la..tgh bguru ngan anum..hehe