Friday, September 24, 2010

Pino..i feel the lost too..

pagi tadi..
dapat sms dari seha
mak PINO dah kembali ke rahmatullah..innalillahiwainnailaihirojiun..AL-Fatihah untuk arwah
xsemene2..aku menangis..
kememe nye aku ni..
xtau knape..sedih sangat..
malam tadi Pino sms..doakan mak dia sembuh..
aku nasihatkan dia balik la tgk mak dia kat Terengganu..

pino..
aku harap ko tabah n kuat untuk hadapi
ujian Allah untuk korang satu family
tadi lepas maghrib
aku da bacekan Yaasin untuk arwah..
tak tau knape..aku nangis skali g..
aku yang duk kat sini pon bleh nangis
xtau la ko camane..orang yang menanggung kehilangan tu..
aku doakan ko tabah..
kuat..
redha..
setiap yang hidup pasti akan mati..

1 comment:

Anonymous said...

aku pon termenangis gok acik weyh..sbb aku phm persn pino..aku pon pnah khilgn, doh ar rpat, tp xdang jupe..