Friday, July 16, 2010

nak post ape ek?

xde ape yang nak distorykan..
CSI New York season 6 da abes tgk..23 ep sume skali..x saba nak tggu season 7..
sbb ep finale tu tgantung..adoyai..suke sangat wat cite cenggitu..nak bagi aku kuar air liur nak tgk next season..hahaha

and now..time for BLEACH..hyah3..
ade lagi 10 ep yang aku tetinggal..skang da ep 279..naseb bek Bleach slalu update every wednesday..so bleh la tgk sminggu skali..kalo nak cepat bleh bace manga kat One Manga..tp aku cerewet sket bace2 ni..t sakit mate..kui3..

tringin gak nak pakai baju2 shinigami time cosplay..wat theme utk dinner ke..ha3..
mimpi la kot..cbe korang bayangkan lecturer pakai cosplay..kekekeke..geli pankreas kot..hahahaha
so-ri-ah pakai ape ek? costume hollow kot?hahahhaha(gelak jahat lagi)..sakit ati sebab elaun ta masuk2..


arini pulak ak download 6 episode anime yang bertajuk K-ON..
cte klaka tak klaka pasai budak2 high school nak wat band kat skola beliau..
pastu kisah nak bli gitar la, blaja gitar la..sampai aku pon terliur nak bli gitar jugak..ade tdetik minat di hati nak blaja men gitar.tp better aku lupakan dulu..isk3..sob3..sdey la pulak..


sekian saje cerite ceritut, taik mate besar lutut..makan banyak suke kentut,tut..tut..tut..
harap maklum..

p/s: asek mendowload je..keje bile nak buat??tataw3..hihi..

No comments: